plz click!! ;)

Sunday, January 4, 2009

bye2 2008- 31/12/08 edition...


ekceli bkn x nk update..tp tenet mengong lak..slalu xleh sign in blogger...i have so much to write... well december 2008...bln yg ckup menarik utk aku ulas..starting with the 1st week...ujan x benti2 kt ganu...banjir siot...umah aku pon masuk air..bahagian dpur..kejadian tuh berlaku awal pg bute....t'kejut aku..sbb sblm nih xpnh nye kawasan aku naek air..ni la msenye merasekan jd mangse bnjir..hehe..b4 dis asyek tgk org len dlm tv jek..walopon situasi aku x truk pon!!!hahaha..tp experience la angkat2 peti ltk kt ruang tamu...hehe..berat siot...air tuh naek sekelip mate n ilang pun sekelip mate gak...tp enuf to give destruction..kne cuci2 lantai ujan2 nih..x skenye aku..huhu...mop lantai...yuck..air dr sumber mne la masuk umah aku..yuck...dulu time kecik2 x pnh kesah dg air2 bah nih..yg aku taw nk berendam jek..tp time dh besar nih...bru la kite taw knape mak ayah lrg maen2 air bah nih...try tgk btul2..cacing,lipan,ulat semue ade dlm air tuh...seriau aku..hehe...lps2 tuh..dlm kul 8 aku nk antr bpk aku g epot...tp aku mls..kirenye my bro take over...slalu buli die kalo die cuti.haha.lps die blik bru die ceta kt dpn umt/udm xleh lalu..jln ditutp bnjir...truk gile..siap umt kne cuti lg sbb xley masuk kawasan kampus..truk bnjir kali nih...siap kne pecah2 tembok udm lg sbb nk alirkan air kuar....
ni time mule2 air naek

so dirang pecahkan tembok utk air dialirkan ke umt...

hampeh..abih umt pon kene...jahat btul hahahhaha...

ok lps tuh raye aji...nk blik kelantan punye la mencabar..penuh kete..tu pon aku blik raye ke3..huhu byk lg kete merade di kelantan..blik raye biase la..mesti ade org kawen...dulu2 best r g tmpt org kawen..skrg???beban siot..org asek tnye jek bile turn aku lak...nyampah......ok enuf bout dat...balik je dr kg aku dpt brite gembirre!!!aku dpt ofer nsf!!!alhamdulillah...syukur...aku x sangke leh dpt..sbb die punye intebiu dlm lan pose..kire 3 bln lebey bru ade respon...nmpaknye rezeki famili aku la....senang hati aku x yh byr yuran lg...x yh susahkan mak bpk lg....sujud syukur aku.....gembire x terkate....arap2 dgn scholar nih dpt la menyuntik semangat supae leh cpt2 abihkan master nih..aku dh jenuh dh duk asek wat paperwork jek...doakan aku yek...
mmmuah......

0 comments:

 

BUzZ with BeLL Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino